شرکت پارس افروز دی

عضو گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد

شرکت پارس افروز دی

عضو گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد

شرکت پارس افروز دی

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد بوده و استفاده از مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است.
ارتباط با مدیریت: Iranhealth24@Gmail.com

به گزارش تابناک گیلان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تصمیمات خوبی برای توسعه گیلان در سفر کاروان تدبیر و امید اتخاذ می‌شود.


وی با بیان اینکه بسیار خوشحالم که توفیق میهمانی مردم غیور گیلان هستم، افزود: سال سرسبزی و سال سربلندی است و باید شروع سفر باید با طبیعت دلپذیر و ملتی افتخار آفرین باشد.


رئیس جمهور با بیان اینکه امیدوارم سفر پر خیر و برکتی برای مردم گیلان باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این سفر تمام طرح‌های مهمی که در جمع وزیران نسبت به استان گیلان انجام شد، تببین و بررسی کنیم.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: همچنین قصد داریم در این سفر 2 روزه مطالبی که مورد نظر مردم اندیشمندان و خانواده‌های شهدا است را بشنویم و سفر پربرکتی باشد.

سفر رئیس‌جمهور به گیلان 2 روزه است و از صبح امروز تا عصر پنجشنبه ادامه دارد، در این سفر 10 وزیر و 3 نفر از معاونان رئیس‌جمهور وی را همراهی می‌کنند.

استقبال رسمی از رئیس جمهور در فرودگاه رشت با حضور مسئولان انجام شد و  پس از آن دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم استان گیلان در ورزشگاه عضدی انجام می‌شود.

رئیس جمهور در نخستین روز از سفر خود به گیلان بعد از ظهر با علماء، ایثارگران و برگزیدگان گیلان دیدار می‌کند و پس از آن در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد.

‌رئیس جمهور ‌صبح فردا از منطقه آزاد انزلی و اسکله این شهر بازدید می‌کند و پس از آن در جلسه شورای اداری استان حضور می‌یابد, پایان‌بخش سفر 2 روزه رئیس جمهور به گیلان نشست خبری با رسانه‌های استان است.