شرکت پارس افروز دی

عضو گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد

شرکت پارس افروز دی

عضو گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد

شرکت پارس افروز دی

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد بوده و استفاده از مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است.
ارتباط با مدیریت: Iranhealth24@Gmail.com

معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور واستاندار گیلان ازطرح های توسعه منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی بازدید کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکترنوبخت ودکتر نجفی عصر امروز از طرح های توسعه منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی بویژه  بندر کاسپین و تقاطع غیر هم سطح بازدید کرد .
در این بازدید مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از مراحل ساخت وپیشرفت کار این طرح ها به معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور واستاندار گیلان گزارش داد.
بندرکاسپین در منطقه آزاد انزلی با ظرفیت ۱5 میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا در یک شیفت کاری ؛ دارای ترمینال های مختلف کانتینری ،نفتی،فله خشک،چند منظوره،رو – رو راه آهن ترمینال اختصاصی بار و مسافر و مجموعه صنایع دریایی می باشد.


علاوه براین بندرکاسپین  قادر به سرویس دهی به کشتیهایی با ظرفیت ۱۲۰۰۰ تن کالای تجاری و ۲۰ هزار تن مواد نفتی است.

ساخت این بندر هم اکنون با 80میلیارد تومان هزینه 40درصد پیشرفت کار دارد.وبه گفته مدیرعامل منطقه آزاد انزلی برای تکمیل آن به 130 میلیارد تومان دیگر نیاز است.
همچنین پروژه تقاطع غیر همسطح به عنوان حلقه تکمیل کننده محور چهارخطه در محل اتصال با مجتمع بندری کاسپین بزرگترین تقاطع غیرهمسطح گیلان است که از اهمیت ویژه ای در مسیر حمل و نقل منطقه آزاد انزلی برخوردار است.

طول مسیر اصلی روگذر این تقاطع  ۱۳۸۵ متر با ۴ رمپو ۴ لوپ  که طول آنها از ۳۰۰ تا ۹۶۰ متر، در کیلومتر ۱.۵ محور چهار خطه حسن رود به زیباکنار در حال اجراء می باشد.