شرکت پارس افروز دی

عضو گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد

شرکت پارس افروز دی

عضو گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد

شرکت پارس افروز دی

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سرمایه گذاری مسکن و انرژی پاد بوده و استفاده از مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است.
ارتباط با مدیریت: Iranhealth24@Gmail.com

نشست رئیس جمهور با سرمایه گذاران و کارآفرینان استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، رئیس جمهور در نشست با سرمایه گذاران و کارآفرینان استان گیلان در سالم مخابرات استان اظهار داشت: در سال 94 برای پایین آوردن نرخ تورم فعالیت های خوبی صورت خواهد گرفت .

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر نرخ تورم در کشور 15 درصد است گفت: باید این رقم کاهش یابد تا اقتصاد کشور از رکود خارج شود .وی با اشاره به اینکه قسمت عمده ی توسعه اقتصادی در کشور بر عهده بخش خصوصی است بیان کرد: کارآفرینان باید در عرصه سرمایه گذاری ورود کنند و از ایجاد کار و سرمایه گذاری هراس نداشته باشند .دکتر روحانی تاکید کرد: باید بروکراسی های اداری در بخش سرمایه گذاری و موانع را رفع نماییم .

رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در ادامه خاطر نشان کرد: شورای پول و اعتبار تصمیماتی را در جهت رفع موانع سرمایه گذاری اتخاذ خواهد کرد .

وی با اشاره به فعالیت بانک ها و سود ارایه تسهیلات به سرمایه گذاران گفت : باید سود و بهره بانکی با توجه به شرایط و در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور در نظر گرفته شود .

وی خاطر نشان کرد: بودجه عمرانی کشور در سال جاری 32 هزار میلیارد تومان است که برای رشد و بالندگی و آبادانی کشور با عظمتی مانند ایران ناچیز است

دکتر روحانی اضافه کرد : بخش دیگری از فعالیت های عمرانی و توسعه استان باید توسط بخش خصوصی انجام شود . لازم به ذکر است در این نشست دکتر نوبخت نیز حضور داشت .